Fidangndm Merhaba güzel anneler biz oğluşuma isim bulduk ( Muhammed Samir ) Siz bebişinizin ismini ne koydunuz? Bizim isim nasıl düşüncelerinizi bekliyorum🌸♥️
feamtrmea Fidangndm ismiyle yaşasın büyüsün inşallah☺️🥰 bizimde ilk isim Muhammed olacak nasipse ama ikinciye henüz karar veremedik eşim Muhammed Musab olsun istiyo ama bilemedm🤔