Kar_tanesii56 bende guatr olduğunu pazartesi günü gebelik için kontrole gittiğimde öğrendim, dahiliyeye acilen gözükmem gerektiğini söyledi ertesi gün dahiliyeye gözüktüğünde ultrason ile bakıldı herhangi birşey çıkmadı genelde bebek bizden beslendiği için her hamilelikte oluyormuş tükürük bezlerimizden besleniyormuş o yüzden ilaç yazdı ayda 1 kez kontrol için çağırdı bebeği etkileyeceğini söyledi o yüzden ne kadar erken gidip önlemini alırsan sizin için iyi olacaktır.