Hacerimo Arkadaslar merhaba merak ediyorum dogum anında basınızı kapatacak mısınız nasıl olacak bone diktirsem napsam bilemedim
Gulsen4224 Hacerimo başımda şal vardı sancı esnasında varya hepsi kaydı o esnada düşünmedim bile başımı 🙄
Ay80 Hacerimo ben sezeryan doğum yaptım bende tesettülüyüm benim kafama hemşire bonesi taktılar doğuma girdiğimde kaydı doğumdan sonra çıkarttılar kafama yazma almadım sonra sürekli kayıyordu
Beyaban Hacerimo bende tesettürlüyüm yeni dogum yaptım hastaneden bone takıyolar ama ben yanıma bitane bone şal almıştım hazır satılanlardan
Gulsen4224 Koydum yatağıma o esnada onunla uğraşamazdım ztn sancı çekerken kendini kaybediyorsun bide onla uğraşmadım erkekte yoktu kendime geldim öyle yaptım başımı
Beyaban Hacerimo o an ki sancıdan hiç bişe gelmiyo aklına normal dogumdu benim ki ama Allahtan dogum hane katındaki çalışanların hepsi bayandı bi sıkıntı yaşamadım yine açık girdim başım 😂