27.09.2020 de gelen poncik kızım bi doğum hikayeside benden olsun 37+2 de açtık dünyaya gözlerimizi 32 haftadan beri erken doğum riski ve sürekli sancılı geçen hamilelik serüvenim cuma akşamı keşan devlet hastanesine yattım cumartesi sancım zaten vardı artı suni sancıda destekleyınce sancılar nstde yüzlüktü kocaman suni sancı artı kendi cektıgım derken sürekli çatı muayenesi kanama derken suyumda öğlende muayene patladı sancıdan açıdan en son çıkartın içimden demiştim hastaneyi yıktım offf bu nasıl sancı dıye sabahtan 4 te kadar cektım suni sancılı dayanamadım sezeryana devlet olduğu için almak ıstemediler yalvardım yakardım eş onayı derken 5 dakıkada kesip biçip aldılar sonra yine çileli günlerim başladı doktorumu azarlamaz ebesimi kaynanasımı kocasımı dayanamıyorum dedikçe sezeryan oldum belden uyusturmalı dogrulamadım doğrulamıyorum acıdan beni anlayan yok öylede çok zor geçti benım için böylede ödem tuttum benim için çok kötü bi dogum ve hikayem oldu