elmasgokmen51 Merhaba hanımlar aranızda yeniyim bugün tam 11+1 haftalık gebeyim ultrason incelememde ense kalınlığı 3.62mm çıktı birde bebeğin karın boşluğunda ödem ikili tarama yapıldı sonuç 10 gün içinde çıkacakmış böyle bi durumla karşılaşan başına gelen duyan varmı sonradan düzelen varmı lütfen yazın dua edin bana ve küçük meleğime 🤲🏻
Belinda elmasgokmen51 imkanınız varsa nifty testi yaptırın. Herseyi Allah bilir tabi, bu test yüzde 99 doğru bilgi veriyormuş bir nebze içiniz rahatlar
halitefe elmasgokmen51 canım bunlar sadece sana bir oran verir ihtimal söyler çok stres olma nifty testi veya çok iyi bir doktorda amniyosentez yaptırıp kesin sonucu öğren ona göre hazırlıklarını yap
Asyayrt elmasgokmen51 merhaba bebek çevresinde ödemle bende karşılaştım acaba sonucunuz ne çıktı bende sıvı gönderdim ve beklemedeyim ?umarim sonuçlarınız iyi gelmiştir 🙏
Gulzar98 Selam ben Azerbaycandan yaziyom. Banada 2 testde ense kalinliqinin çok olduqunu söylediler üstelik burun kemiyide küçükmüş.göbekde damar da 2miş.2 testim riskli çikdi.sonra başka doktora gitdim o ense kalinliqimin normal olduqunu bir sorun görmediyi söyledi. Ben yinede nipt test yapdirdim cevabi bekliyom. Allah ikimizinde yardimcisi olsun canim🙏🏻
elmasgokmen51 Gulzar98 amin canım inşaAllah burun kemiği var dedi ölçü vermedi bu iyi bişey dedi bakalım hayırlı sonuçlar gelsin inşaAllah peki bebekte ödem falan bişi dedimi sen kaç haftalıksın
Gulzar98 elmasgokmen51 hayr demedi canim ödem olduqunu şimdi 17 haftaligim ikili test yapdirdiqimda 12 haftalikdim. Korkulucak bir şey yok stress size daha zararli olur
Belinda elmasgokmen51 koldan 1 tüp kan alınıyor ve yaklaşık 40 tane hastalığa bakılıyor hiç bir riski yok yani. Bir araştırın derim. Biraz olsun yol gösterici olur
Gulzar98 elmasgokmen51 selam canım evet çok şükür sonuclar güzel çıkdı😍 darısı cevab bekleyen annelerin başına
elmasgokmen51 Gulzar98 çok şükür gözün Aydın canım bana da 3 kasımda amniyosentez yapılacak dua et inşaAllah 🤲🏻
Ilossssss Hafta İLE 13 haftalar arası 16. Haftaya kadar amniyosentez yapılmıyor. Benim ikili testimde sıkıntı çıktı. Amniyosentezin erken yapılanı yani cvs testi yaptırdım. Plasentadan sıvı alındı teste gönderildi. 3 gün sonra çıktı sonuç tertemiz çok şükür bununla ilgili her türlü sorunuzu yanıtlarım çünkü çok araştırdım🙏🏼
Gardenya7 Benim de dün 11+3 de ense kalınlığı 2,3 çıktı, burun kemiği var, başka bir problem söylemedi, yaşım 31, ikili test down sendromu için yüksek riskli çıktı nifty test verdik, bu kalınlık çok mu acaba?
Gulzar98 Gardenya7 selam hayr tabii ki çok diyil bende önce 2.5 demişlerdi ense kalinligi burun kemiyide çok küçükdü o yüzden riskli çikdi 2 li testim. Başqa doktora gitdim ense kalinliqi 1.7 olduqunu söyledi yalniş bakmişlar ilkinde. Zaten ense kalinligi çok zor bakilmasi zaman zaman hatalar ola biliyo. Yinede nipt test yapdirdim güzel çikdi sonucu. Bence sizde başka hastanedede 2 li test yapdirin gec olmadan
Gardenya7 Gulzar98 çok teşekkür ederim beni rahatlattınız, inşallah benim de nifty testim güzel çıkar 🤲🏻