7+4 haftalık hamileyim. Dün kontrola gittim herşey normal çok şükür. Bugün sağ rahimin olduğu tarafda bir ağrı ve sızı var acaba düşük riski midir ? Yoksa rahim büyüme ağrıları olur demişti doktor bende karar veremedim acaba hangisi diye , böyle olan oldu mu kızlar