Arifcaninannesi Kızlar adetim dundendir geçiyor test yaptım kan testi 0,100 çıktı artık gebelik ihtimali yoktur degilmi bilenler yorumlayabilirmk
Feminenia Arifcaninannesi Bendede gecikme oluyodu silik testler çıkıyodu beta 0.1-lerde çıktı sonra 0.4-lrrde sevindim yükseliyo diye ama boşuna 5 üzeri olmayınca gebelik yok demek canım