MH4225 Arkadaşlar bugün vajinama çok çok yakın bebeğim hareket ediyo gibi sanki çıktı çıkıcak gibi aranızda böyle bişey yaşayan varmı sizce endişelenmelimiyim
HBetul Benim de aşaya baskı oluyor sürekli bir şey olmaz diye düşünmüştüm çok aşağıda hissediyorum hareketlerİni ufak daha ondandır göbek deliğinin üstüne çıkmadı henüz kese diye biliyorum .bu arada 21+3 haftadayım
MH4225 Deletedmom349 benim sancı değil sadece orada hiddediyorum tekmelerini bi an erken doğum belirtisimi diye düşündüm hatta