Merhaba kızlar ben polikistik over hastasıyım gebe kalmak istiyorum geçen ay info şase kullandim bu ay doktor kontrolünde femara kullandim ama çatlatma iğnesi olmadim köye gittiğim için bidaha doktorumun yanina gidemedm.Femara kullandiktan 5 6 gün sonra karnimda siddetli agri guruldamalar ve ishal olmustm kasiklarimdada ani bi harekette hafif sancılar oluyodu simdi adetime 5 gün var şimdide kabız oldum ve acaip gaz sikayetim var kasık ve bel ağrım oluyo sabah bunlar femaranin yan etkilerimi sizce ne zaman gececek gebelikle bi ilgisi varmı