Kızlar merhaba adetim 3 gün gecikti kan testi yaptırdım bugün ama negatif çıktı malesef vücudumda hamilelik belirtileri yaşıyorum daha önce hamilelik deneyimim olmuştu o yüzden hissediyorum. Doktor az önce bekle bakalım ilaç içme birkaç gün daha bekle nolur nolmaz dedi. Aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu?