tgce_brs g-s-asaf benim kilom olduğu için net olarak 9. Haftada duyduk.erken gittiniz ve duyulmadı diyelim vajinal ultrason ile bakiyolarmis ama ben istemedim 9. Haftami bekledim
Ozdmrkbraa g-s-asaf yok kuzum olmadı biraz Çekindim zaten doktor da hiç bakmadı ultrason cihazını bile eliyle koymuş gibi yerleştirdi 😂
Cfndk 7 buçuk haftalıkken fakat doktorumuz bebeğe ısı vermek istemiyorum diyerekten dinletmedi 3.ayı bekliyoruz ama çok şükür kıpır kıpır atıyor minik kalbi ultrasonda görünüyor. böyle olan var mı ?
g-s-asaf Cfndk evet benim doktorumda zararli olduğu icin dinletmemişti ben görüyorum demisti olmasa zaten soyler
tgce_brs g-s-asaf yani istersen sen yine bı git belki farklı olur benim göbeğinde yağ dokum fazla o yüzden duyulmadı.belki siniz gittiğiniz yer daha ileri teknoloji dir yinede gitmekte fayda var ben 6. Haftada gitmistim en azından kese göründü o bile rahatlatiyo insanı.
tgce_brs g-s-asaf gitmeden bir iki gün önce sağlık ocağından yine bir test yaptırın iki kan degerinide götürün bence iki hafta gecicek aradan çünkü birde hastanede onunla ugrasmayin