Nur6 canim ben 35+1 haftalık hamileyim toplamda 3 kilo almışım ve bebeğim çok şükür gayet iyi durumda. Senin aldigin kilonun bebeğe bir faydası yok. Sağlıklı beslenip bebeğinin durumu iyiyse hiiic kafaya takacak bisey yok. Doktorunuza güvenin ve olabilecek en az kiloyla tamamlamak sonrası içinde kolay olacaktır eminim 😊