40+0 haftalıgım belim sırtım ve kasıklarım ağrıyor hatta bazen belim kopacak zannediyorum. Nst de ara ara sancı cıkıyor maksimum 100 e cıktı. 1 cm açılmam varmış sizce ne zaman dogum gerçekleşir ? Ya da neler önerirsiniz hanımlar ? Artık kızımı görmek istiyorum ☺️🙏🏽