tubik_ Deryass1 şimdilik normal doğum yapamayacağınız anlamına geliyor, benimde öyleydi. Bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor . 30 haftadayım yukarı çıktı şükür
18Ekim Dikkatli olmanız gerekiyor kanamaya neden olabiliyor benimde aynı şekilde aşağıdaydı 23 haftada kanama geçirdim bol bol dinleneceksin dedi doktorum şimdi 38. Haftadayım çok şükür yukarıya çıktı