Betul_01 Dün yatışım yapıldı 4cm Açılma Var Dediler hala ilerleme yok aynı ara sıra sancılar var..Sancıların düzene girmesini bekliyorlarmış Nst, serum bir hal oldum…
CansuAbinik Betul_01 Yürüyüşe veya pilates topu üzerinde hareketlere izin vermiyorlar mı? İnşallah en kısa zamanda sağlıkla sıhhatle doğum yaparsınız 🙏🏻🙏🏻
CansuAbinik Betul_01 Tühh 🥺🥺 İnşallah en kısa zamanda açılma olur ve doğumunuz hayırlısı ile olur 🙏🏻🙏🏻