CansuAbinik asliiiiii87 Arkadaşım sezaryenden 10 gün sonra kullanmaya başlamıştı ama onun yaraları çabuk iyileşiyormuş. Bu konuyu doktorunuza danışıp ona göre hareket edin derim ben. O da doktoruna sorup kullanmaya başlamıştı. Owli marka almıştı. 🙏🏻
minikcasper asliiiiii87 burda okumuştum yamuha mı ne yazmışlardı tam eminde olamadım 😂😂😂 bi araştırın. Gününü doktorunuza sorun daha iyi bilgi verir ve sizin toparlanmanıza da bağlı biraz
Aaaasli asliiiiii87 bu tip konuları kesinlikle doktoruna danışmalısın o sana en iyi olanı söyleyecektir. Mesela ben doktoruma sordum bana doğumdan sonra önereceğini söyledi çünkü sezeryan ve normal doğumda farklı şeyler öneriyormuş . En önemlisi senin vücut tipine en uygun korseyi doktorun söyleyecektir emin ol ❤️
asliiiiii87 Tabi ki doktora danisirim dogumdan sonra, sadece onceden alsam evde bulunsa mi acaba dedim.