Kızlar geçen perşembe biraz fazla yürüyüi yaltım ve o günden beri sağ ayağım çok ağrıyor özellikle yürürken topallıyorum resmen. Ayakalrm zaten gebelik sebebi ile şişmişti ama sağ ayağımın üstüne bastığımda çok ağrıyor bugün kontrlüö vardı doktora söyledim dedi kalp damar cerrahiye randevu al bi görün sizce ortopediye mi yoksa kalp damar cerrahiye mi alınmalı Çok ikilemdeyim