Yonca1 Kaçıncı haftadasinz muayeneler kacinci haftadan sonra sıklaşıyor …nst ye normal olarak kaçıncı haftada girdiniz
fusyaligelin Yonca1 39 dayim azicik kaldi insallah kavusmamiza 😊 36dan sonra her hafta çağırdı benim doktorum siz kacinci haftadasiniz
CansuAbinik Yonca1 38+2’deyim. İlk NST ye de 36.haftada girmiştim. 36.haftadan beri haftada bir kez doktora gözüküyorum. Bebeğimin kilosuna, suyuna, kalp atışına ve kordon kanı akışına bakıp gönderiyor 🙏🏻
hhb53 Yonca1 33+3üm. İkiz oldugu için 28. Haftamdan beri iki haftada bir gidiyorum. Ondan önce ayda bir gidiyordum
Ezgim 34 haftaya girdim cnm en son 32 haftada gittim ilk ntsye ozaman girdim doktorum 15 gun sonra goruselim dedi normalde bu zamanda kadar ayda bir gidiyordum