Bademininannesi 5 haftalığım progesteronum 20 çıkması gerekiyormuş 10 çıktı düşük tehlikesi var demek bu durumu yaşayan var mı 😖
Mehtapakgl Bademininannesi var kuzum benim ilk 14 tü sonra 21 ve yine 14 düştü. Doktorum proluton iğne verdi 4 tane haftada 1 vuruldum. Progestana başlattı 12. Haftaya kadar kullandım canım. O hormonun salgılanması gerek. Çok önmli maalesef
KardelenYB Bademininannesi benimde öyleydi 10 du progeston vajinal jel kullandım çok şükür 35 . Haftadayız ve sadece 12. Haftaya kadar kullandım doktorum dusuk olduğunu gördüğü an hemen jel yazdı bılıncli doktor önemli nu durumlarda neyı bekleyecek anlamadım ?
Acemiianneee Bademininannesi korkutmak istemem ama benimde 11 çıkmıştı progestan başlatmıştı doktorum yine de kanamam oldu 14 haftaya kadar filan olmuştu sukur şimdi sorun yok bol bol dinlen ilaçlarını düzenli kullan ağır is yapma 12 haftaya kadar en azindan canim
Mehtapakgl Bademininannesi doktor herhangi bişi vermedimi öncelikle. Yani ben sana yazdıklarımı kullandım. Yormadım kendimi çok şükür şimdilik herşey yolunda.
KardelenYB Bademininannesi benımde kanamam yoktu yine de veriyorum kullan dedi doktor verdiyse sıkıntı yok zaten iğne en etkili diyorlar ama kanama olanlara yazılıyormuş genelde sen rahat ol düzelir inşAllah
Acemiianneee Bademininannesi bir sey olmaz insallah canım stres yapma hiç zamanla yükselir o sağlıcakla kucağına alırsın insAllah:)