balyanakoglum Ben oğlumun anne yanı beşiğini,onun iç yatağını,yastık yorgan ve nevresimini bir de arabasını trendyol ve hepsiburadadan aldım. Alırken tereddütle almıştım yorumları okuyup memnuniyet mesajlarını gördüğüm halde.Cunku malum her zaman güven olmuyor. Ama hepsinden de çok memnun kaldım aynı gorseldeki gibi ve eksiksiz geldi. Dolabını da alacaktım ama begendigim dolapların hepsinde olumsuz yorumlar çoktu kimisi parçası eksikti demiş kimisi zarar görmüş demiş kimisi ölçüleri tutmuyor vs vs çoğu yorum öyleydi guvenemedim dolabı internetten almaktan vazgeçtim. Tabii ki güvenilir ürünler vardır sizi etkilemek istemem ama alacağınız ürünlerin yorumlarını mutlaka okuyun,paranız çöpe gitmesin.