Kızlar yarın saat 08.30’da yatışım olacak sanırım 10-10.30 gibi sezaryene alınacağım. Çok tedirginim,korkuyorum bir yandan.. spinal olacağım için sakin kalamıyorum ameliyat anında ne yapacağım bilmiyorum.. bilgisi olanlar yardım edebilir mi lütfen 🙏🏼 Bebeğin alınması Ne kadar sürüyor ? Bebek alındıktan sonra anne ne kadar kalıyor ? Uyuşukluk ne zaman geçiyor ? Uyuşukluk geçtikten sonra en yoğun ağrılar ne kadar sürüyor ? Allah rızası için beni bi aydınlatın😁🙏🏼