Merhba hanımlar 29 haftalık hamileyim 5 haftalık iken kan hapına başladım değerlerim güzeldi geçen ay kan testi yaptırdım kansızlık çıktı ama az bisy doktorum hapı 2 ye çıkarttı fayda etmısmıdır kan serumu takmak istemiyorum ama değerlerim düşük çıkarsa mecbur taktırıcam