Muzeyyenn Herkese merhaba, iki haftayı geçti arkadaşlar, bir bakıyorum atletimde sarı damla damla leke oluyor tam göğüs ucumda. Süt diye tahmin ediyorum çünkü hiç yara bere yok, bu normal mi bu durumu yaşayan oldu mu?
Ozqe94 Muzeyyenn Suan buna annem cevap veriyo olsa aman kızım kimseye deme nazar değer derdi 🤣🤣 bizde 34 haftalığız arada bendede oluyo canim sutyenimde göğüs ucumun değdiği yerde lekeler normal bir durum . Ama sıkmaya falan çalışma doğumu tetikler
bburcu Muzeyyenn 27de başlamıştı benim. Normal canım ama sıkıp dokunup uyarma ilk süt cok önemli bebek için🥰
Muzeyyenn Ozqe94 yaa çok mutlu oldum gerçekten çünkü şimdiden gelirse o zamana bir şey kalmaz diyip korktum açıkçası 🙈içim rahatladı teşekkür ederim ❤️🌺
Gizosx 😂😂😂 33 haftalıkken benimkindende gelmeye başladi ve çok korktum tatildeydim annemi aradım anne neden böyle oluyor dedim kötü birseymi süt gelmesi diye annemde ne dese beğenirsiniz 😂😂 uuu Anne doysun demekki sütün çok olcak sakin kimseye söyleme göz olursun sütlerin hep gider 😂😂 (kimseye söylemedim) 😂😂🙈