Merhaba, bebek hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz ?
Buse-93 18. Hafta da ❣️
Buse-93 ben 18+3 ün ama daha hissetmedim 🥺
Buse-93 16-17. haftalarda kıpırtı gibiydi 18+4 de de ilk tekmeyi yedim oğlundan 😬😬
19 da pit şeklinde 😂
Ben bişeyler hissediyorum ama anlamıyorum o mu değil mi :( 17+0 ız
En net olanını 17+5te hissettim