aysegull23 Sevgili anneler 7+2 deyim ne yesem de midem boş ve ezilmiş gibi…Çok rahatsız ediyor ve halsizim baya.Düz durunca ayakta sanki midem iyice geriliyor gibi oluyor o yüzden yatıyorum hep 🙄 Sizde de böyle şeyler oldu mu 😑
Cennetulmeva aysegull23 bende öyle oluyorum malesef nekadar yesemde hep bi açlık ya da midede boşluk hissi doymamışlık oluyor
meldem aysegull23 oluyor canim ben de 16. haftada felan oyle oldu hamilelikte belirtiler kisiden kisiye ve haftadan haftaya degisiyor insallah hayirlisiyla kucagimiza aliriz🤲
Cennetulmeva aysegull23 evet canım malesef. Kendıne humus yapabılırsın canım hem çok güzel tok tutuyo hem sağlıklı be protein vb ihtiyaçlarımızda karşılıyor . Ben onu yıyorum sık sık acıktıgım zamanlar
aysegull23 Cennetulmeva Evet çok da severim işe yarıyorsa denerim mutlaka teşekkür ederim fikir için canım 🥰