ayseguler01 Arasarzu emin olun ona da iyi geliyordur benim eşim ameliyat olmuştu açık yarası vardı doktor krem vermedi kantaron yağı sür dedi ve gerçekten de çok iyi geldi
Arasarzu ayseguler01 Evet yanıklara da çok iyi geliyormuş onu duymuştum çatlaklara da iyi gelir inşallah
Arasarzu minikcasper Benim göbegim catlamadı henüz ama bacağımda catlak olustu 😂 özellikle oraya surmek icin kullanıcam gobegimede surecegim inşallah hem çatlağa hem çatlamamaya iyi gelir
Arasarzu cansuyldz33 Badem yağı ve bebek yagi kullaniyorum gobegim catlamadı henüz bacagimda ki var olan catlaklara iyi gelir mi kremler onu bilmiyorum
minikcasper Arasarzu deneme yanılma ile öğrenicez bide herşey herkese de iyi gelmez sonuçta herkesin yapısı farklı bunuda göz önünde bulundurmak lazım 💁🏻😃
Sahika8989 Herseye cok iyi geliyor vajinaya dahi ben allahin belasi vajina acisini onunla gecirdim cok sukur ❤
Naren1 Arasarzu valla canım 34. Haftamdayım çatlayacağım varsa çatlarım acısız çatlayım bari nemli olsun diye kullanıyorum 🙃