Kızlarrr merhabaaa süt maalesef ki içemiyorum içiyordum ama 1 bardak bile beni ishal yapıyor😞 Doktoruma söyledim oda peynir,yumurta,yoğurtla bu boşluğu kapatabilirsin dedi ama ben yinede süt tüketmek istiyorum bebeğim için benim gibi aynı durumda olup değişik şekilde süt tüketen var mı biraz tuhaf oldu değişik tüketen demek ama🤣🤣🤣