Kaderaladag Ebru2403 bende de var normal ya bu agrılar 16+3 benim de. Cok rahatsız edecek şekilde degilse problem yok diye biliyorum ben.
Busraharik Ebru2403 aynı problemi bende yaşıyorum 14 haftalığız bizde doktorum rahim genişliyor bebek büyüyor böyle ağrıların olması normal dedi
Ebru2403 Busraveminisi1 15 haftalik hamileyim.boyle bazen sol.bazen sağ kasığımda sancı giriyor çıkıyor bazen dinerken yatarken oluyor
Busraveminisi1 Ebru2403 dinlendiğinde geçmiyorsa akıntı fazlalığı varsa sıkıntı canım yoksa da rahim genişliyor ondandır
Ebru2403 Busraharik sizinde yatarken oluyormuydu benim uyarken bi sancı giriyor hemen çıkıyor değişik.bisey
Busraharik Ebru2403 benim yatarken de her şekildeyken çok fazla oluyor ve bel ağrımda oluyor gerçekten bu hafta çok zor bi aşamadan geçiyorum
Ebru2403 Busraharik benim öyle çok şükür aşırı derece de çok rahatsız olacak derece olmuyor beni yoklayıp giden sancılar oluyor gelip geçici