leaf-07 Merhabalar Bugün ovitrelle çatlama iğnesini vurulalı 4 gün oldu. Kasiktaki ağrı vajinaya baskı yapar şekilde orta kısma geldi ve şeffaf leke yerine kanlı lekeleme oldu. Normal bir durum mu? Daha önce bu iğneyi kullanmadığım için bilmiyorum. Yoksa doktora başvurumalı mıyım?
Dilek0809 leaf-07 ağrı normal ama kanama ile ilgili bilgim yok umarım bilen birileri vardır ama bence yine de doktorunuzla iletişime geçin
afrasil leaf-07 kanama ilk kez duydum doktorunla görüş istersen canım . Bende kullandım kanama lekelenme vs olmadı
Sermec27 leaf-07 ben de catlatma ıgnesı olmuştum ama ben de leke olmamıştı bence bir doktoruna görün canım
MineKadir Bende 3kez catlatma ignesi oldum kasık agrisi ve göğüste hassasiyet oluyo ama lekelenme olmuyo cnm doktoruna görün istersen
leaf-07 MineKadir teşekkür ederim dönüş için, iki kere tuvaletten sonra az az geldi ,dersim vardı şimdi.bitti geçmiş, gelmedi..eger tekrar olursa yarın direkt doktoruma gideceğim.
Aykem leaf-07 cnm bende bunay çatlatma vuruldum sadece yogun akıntım vardı lekelenmem olmadı hiç. Belki sende farklıdır
Minikmucizembenim Ben iğneyı vuruldum akşamına sankı rahmim kopacak gıbı oldu agrı sızı vb oldu kanama olmadı ama. O ay şükür hamıle kaldım