nur816 merhaba canım, bende pcoluydum ergenliğimden beri ama benim kilom yoktu ve adetlerim aşırı düzensizdi . Tüylenme vs yoktu kilo falan almıyordum sadece adetim düzensizdi . Ne yaptıysam geçmedi o kadar doktora gittim yani hayatım doktora gitmekle geçiyordu. Çünkü ilaçsız adet olamıyordum. Sürekli tarlusal işte diane-35 birsürü ilaçlar…Çok sıkıntılı bi süreç gerçekten. Sonra nişanlandım doktora en son evlenmeden 6 ay önce falan gitmiştim bana cyclo-prognova diye bi ilaç vermişti 3 ay kullandım ve 6 ay boyunca adet gördüm hayatımda ilk defa ilaçsız adet olabilmiştim. Sonra evlendim işte adetlerim yine düzensiz oldu kendiliğinden adet göremedim. Sonra evlendikten sonra doktora gittim tahliller falan her şey normal sadece Lh hormonum yüksek yani yumurtalıklarım polikistik görünümde . İşte yine ilaçlar falan öyle adet gördüm hep. Şu an çok şükür hamileyim 🙏🏻 Pcos engel değil yeter ki stres yapma ve bence adet olabiliyorsun bu çok güzel bir şey ben sürekli ilaçla oluyordum