Kızlar şimdi size bir şey danışmak istiyorum 3.04 gündür bebeğimin hareketlerinin olmadığının postunu açmıştım bu hafta takip edeceğiz havuç suyu çerez yiyecem haftaya konuşuruz dedi doktorum haftaya bir daha görmek istiyorum dedi sizce kapı süsü gecelik bunları yaptırsam mı yoksa bekliyim mi bebeğin kalp atışı kesenın suyu hersey normal ama hareket yok denecek kadar azmış bu hafta bklıcez dedi szce neyapsm bana fıkır verın.