Bugün aylık kontrolümüz vardı. 28+5 haftalık olduk. Doktorumuz 31 haftalık gözüktüğünü söyledi. 2 hafta önden gidiyor. 1732 gram olmuşuz. Boyumuz 40 cm olmuş. 1 ay sonra tekrar çağırdı. Ondan sonraki kontroller 2 haftada bir olacakmış. Sonlara doğru da her hafta görüşeceğiz dedi. Şimdilik normal Doğum görünüyor bebek biraz iri gidişata göre karar vereceğiz dedi. Siz de durumlar nasıl ?