Elbu kizlar 37+0 haftalik hamileyim Gunde 3 hurma yiyorum.yanlismi ediyorum siz yemeye basladinizmi ? Kac adet gunde
ecembugra53 Elbu ben başlamadım sen ye haftan uygun canım doğru yapıyorsun son haftalarda artır ama 3,5,7,9 diye 38 te 5 ye mesela canım şekerin yoksa dikkat et
sukayhanacar Elbu gebeliğin en başından beri 3 tane tüketiyorum her gün bi riskim olmadığı için. doktorum da tüketebilceğimi söylemişti. 33 . haftaya giricem 36-37 gibi günde 7 taneye cıkarıcam ben de
Bebikinannesi Elbu Bende 35+4 teyim bugun basladim 3 tane yedim doktorum yemeye baslamamis soylemisti sonra arttiracagim
ecembugra53 Elbu Evt canımm3,5,7,9 gibi ve yediğin hurmaya yemeden önce Ya Şafi oku dua et üfle canım