Oykuuu24 nasipse son 71👍🏽 bende her gün düşünmekten kendimi alamıyorum. İlk bebeğim👶🏼normal doğum çok istiyorum ama çokta korkuyorum😔 açıkçası hele sezeryandan daha da çok korkuyorum😢 ama bir şekilde doğacak😍 hayırlısı ne ise o olsun bir avazda kurtulalım inşallah 🤲🏼