NurSema01 yorumunuza yanit vermek istedim kesiyi hissetmiyosunuz emin olun banada atildi kesi ve hic bisey hissetmiyosun cunku dogum basladigi icin zaten tahminimce vajina uyusuyor uyustugu icin bebek cikarken bi rahatlamayi hissediyosun dikisleri bile hissetmiceksiniz 😊