Nesoo Kızlar merhaba. Eskiden açık sütleri alıp kaynatıp içerdim. Bu aralar midem bulanıyor ve bu sütte kaynayınca kaymak oluşuyor. Kaymaktan iğrendim bu yüzden marketlerdeki paket sütlerden içebilir miyim? Doktor randevum 2 hafta sonra. Arayıp böyle basit birşeyi sormak da istemedim. Biliyorsanız yardımcı olur musunuz
Deletedmom15257 Nesoo cnm herkes o suttu bulamiyor ben mesela marketten aliyorum iyi markaysa sıkıntı yok bence
Deletedmom15257 Nesoo pinar denge latkosuz iciyorum cnm gaz yapoyi digerleri bu iyi sende de gaz sorunu varsa içebilirsin
Esmmaa Pınar denge içebilirsin, bendede çok mide bulantısı yapıyordu ve şiişkinlik , kutu Pınar denge alıyorum kokmuyor ben çok rahat ettim