Bademininannesi Merhabalar 🌸 5 haftalık hamileyim kese görüldü ama ultrasonda bebek görülmedi haftaya gel dedi sizce lütfen bu durumu yaşayan oldu mı bilgilendiririmisiniz 🤦🏻♀️
ayminaninannesi Bademininannesi bende yaşadım dün cnm 2 hafta sonra gel hem kalp atışı hem bebeği görelim dedi banada doktorum
BTSG04 Bademininannesi bende 6+2 haftaligim dün gittim doktora bendedr sadece kese göründü bebek cok küçük dedi. 2 hafta sonra yine gidecegim
Birgul Bademininannesi zaten 5. Haftalarda genelde sadece gözükür 6. Haftadan sonra bebek ve kalp atışı için çağırırlar beni 7. Haftadan sonra çağırdı
Bademininannesi Daha şimdi öğrendim gebe olduğumu doktor öyle deyince çok endişelendim haftaya tekrar gel dedi umarım güzel olur
Munisk Bende gittiğimde 5 haftalıktım 10 gün sonra gel diyor zaten 5 haftada bebek görünmeyecek kadar küçük oluyormuş
Bademininannesi progesteron hormonum 10 çıktı 20 olması gerekiyormuş Buda düşük tehlikesi demek ilaç verdi onu kullanacam biraz halsizlik ve baş dönmesi yapabilirmiş 😓
198697 Bademininannesi bende 5+1 gittim sadece kese göründü bugün yani 6+3 gittim çok şükür bebekte görüldü kalp atışıda duyuldu💕