Nrsnaozdn canım benimde belim agrıyor doğum belirtisi belden başlar Kaşıklara doğru vurur canım
dayanılmayacak kadar bi agrın olur ben devde sürekli oluyor pelvik kemikleri aşırı agrı doktura hervhafta gidiyorum nst ye giriyorumdoktotım normal dedi bebek kendini oturtmYa çalışıyor dedi agrıların olur dedi önemli olan agrının ve sancının siddetğ dedi bana