Yeni13 kadın doğuma randevu almaya gerek yok gidip direk sıra aldım muayne etti ultrasondan filan baktı hiç gitmediğim için daha önce oraya tüm herşeyi istedi kan verdim 6 tüp sonra 3lu tarama istedi 4 li verebilmek için 4 luye de hemen aynı günde randevu aldım 1 ay sonraya veriyo hep randevuyu