Bursa_16 Merhaba güzel anneler 18 haftalık hamileyim ve hala bulantilarim geçmedi iştahım desen açılmadı yemek görmek istemiyorum hep 4 aydan sonra geçer dediler geçmedi benimle aynı durumu paylaşan var mı acaba 😒😊
okroya Haftadayım hala devam ediyor :) 18 e göre biraz daha az tabiki ama kesinlikle tamamen bitmiş değil :)
Bursa_16 minigim__1 bende kullanıyorum onu içince birazda olsa rahatlıyorum ama genede tamamen geçirmiyor 😒
minigim__1 Bursa_16 20den sonra rahatlarsınız ara ara hala oluyo kustugum bile oluyo benim buda evladımız icin katlanmamiz gereken bi durum :)