Kızlar 35+2 olduk. Göğüs hassasiyetliği hat safhada. İki üç kere de uyandığımda yatağa geçecek kadar göğsümden sıvı geldiğini farkettim. Baya baya akmış yani üstm başım yatak dahil ıslanmış. İki gündür falan da acımaya başladı iyice. Nasıl azaltabilirim bir de lansinoh kreme bazıları doğumdan önce başlanmalı diyor. Acaba başlasam mı? Siz nasıl yapacaksınız?