tugce67-67 benim birde normal de rahim duvarlarım dar, kesi de evet doguk sonrasi zor oluyormus yaa o da kötü 🙁bebeğim doğum pozisyonunu almış çok şükür, rahim duvarım dar olduğu için korkutuyor beni . Nefes egzersizi sakat yürüyüş olabildiğince yapmaya çalışıyorum hareket halindeyim, kilonda fazlaydi 1 bucuk aydır durdurdum çok şükür,