Anurbasgem Aralığa çok az kaldı🤗günleriniz nasıl geçiyor hangi illerdesiniz . Ben İstanbul Kağıthane oğlumla 71 günümüz kaldı Allah’ın izniyle 🤲🏼 çok şükür bugunlerimize 💜🧡
Mkblgrlyn Anurbasgem gecmek bilmiyorr. Bi 30 olsam diyorum hep😁 28+6 haftalık oldukk. Rabbim hepimizin bebeklerini sag salim kucagimiza almayi nasip etsin. Amiinnn🤲🏻🤲🏻
Cemrenur Anurbasgem 28+3 olduk 2 gündür hafif kanamamiz var. Ara ara sancı giriyor inşallah erken gelmez oğlum 😔 bugün kıyafetlerini yıkayıp hastane çantasını hazırlamaya başladım dua eder dua beklerim🤲🏻🥺
Eliff66 Anurbasgem bizde konya canim son 68 günümüz kaldi oğlumla rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🤲👶
Keskinoglu Bizde 29 haftaligiz aralık basi gibi gözüküyor bakalim sezeryan ilki..şimdide sezeryan olacak ve 38 de alırlar heralde.nasil gidiyor sizin hamilelik.karin büyüdükçe epey zorlaşıyor.
Endiselianne20 Bende 27 haftalıgım saman geçmiyor sanki 🤗 kıyafetleri yıkadınız mi kızlar odası falan hazır mi ben henüz hiçbirine başlamadım
strongmom Endiselianne20 kıyafetler tamam hastane çantası tamam oda, tamam hazır ve nazır bekliyoruz bi bebek bezini ve kapı süslerini yaptırmadım karar veremedim 🙈
Ozgsgr Endiselianne20 bende 27. Haftadayim 🥳 kıyafetler daha yıkanmadi sadece dolaba yerleşti bekliyor öyle 😁 deterjan konusunda çok kararsızım ne alcagimi bilemiyorum. Biraz daha eksikler var önümüzdeki günlerde Allah nasip ederse onlarıda tamamlayacağız inşallah 😍
Ebrugur2019 Endiselianne20 ben yıkamadım yıkamak için can atıyorum da havalar biraz daha soğusun diye bekliyorum 😂
strongmom Bende 28 hafta vandayım şuan, tain sebebi ile burdayız doğumu bırdamı yapsam memleketim İzmire mi gitsem bilemiyorum ama, çok heyecanlı çok az kaldı sanırım 85 gün saglıkla kucagımıza alırız inşallah hepimiz 🧿🌼
Endiselianne20 strongmom oo maşallah herseyi hazır etmişsiniz ben tembelim galiba 😂 benimde kıyafetler tamam ama yıkanıp utulenmedi henüz
Ayseyaren19 29 haftadayım bende heyecanla bekliyorum canım kızımı Aralık 14 15 görünüyor inşallah zamanında gelir ama erken gelebilir diye düşünüyorum çok hareketli çünkü 🙈🤗🌸
Pelinadar Bende 28 .Haftamdayım azdan azdan kıyafetleri alıyorum daha hazırlık yapmadım bile ☺️☺️.Sağlıkla gelsinler inşallah .Rabbim sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻.
Uzm-Nurse 28+6 🤲🏼❤️ Minik kızımın odası hazır ama hastane çantası için 2-3 hafta daha bekleyip yapmayı düşünüyorum ☺️ 32. Haftada işe başlayabilirim çünkü inşallah sağ sağlim vaktinde gelirler
Edizinannesii Ebru_06 67 günle 6 aralıkta bizden ama doktor kasım sonu olabilir dedi bakalım bekliyoruz 🥰
Fatma1606 Ebru_06 bende aynı şekilde 31. Haftadayım bir aydır aynı sıkıntıyı çekiyorum hafif uykuya dalar gibi oluyorum sonra nefes nefese uyanıyorum 😒
Endiselianne20 Ozgsgr bende çok araştırdım ama herkes başka birşey diyor omo bebek almıştım ama unibaybye dönebilirim.kararsizim😔
Anurbasgem Ozgsgr ben unibaby aldım tabi daha kullanmadım. Kuzenim.tavsiye etmişti bakalım memnun kalacak mıyım 🤔
Atesbocegi Ozgsgr ben duru granül aldım instagramda da takip ettiğim mühendisinoğlu da tavsiye ediyordu içeriğini inceleyerek paylaşım yapan biri sen de bir bak derim önerdiği başka markalar da vardı
Anurbasgem Cemrenur Allah korusun zamanında sağ salim gelsinler inşallah sağlıkla alalım kucağımıza 😌