Bebeğini hissetiğim zaman rahatlayacaksın. Ben de çok gergindim hep kötü bişey olacakmış gibiydi ama ne zaman hissettim ozaman rahatladım.konustulca oynuyor tepki veriyor harika bir duygu çok şükür. Bi hissetsen rahatlarsın emin ol.. Bi de çok dua et allaha tevekkül et