Mary5- benim de geçen de 2 defa o kadar çok başım ağrıdı ki dedim herhalde geçmeyecek çok fenaydım parol aldım biraz iyi geldi bi de Vicks diye bi krem var ya onunla masaj yaptım çok iyi geldi ama bi zararı var mıdır bilmiyorum haftaya doktor kontrolüm var soracağım, aklınızda olsun belki size de iyi gelir çok geçmiş olsun.