Kızlar yarın tam 36+1 günlük olacağız ve yarin sabah erkenden doktorum zorunlu sezeryan alacak çünkü bebegimin suyunda cok ciddi azalmalar var.3 gun öncede ciğer geliştirici iğne vuruldum.Boyle durum yasayan anneler lütfen tecrübelerini aktarabilirler mi? Bu arada bebegimin kilosu 3200-3300 civarı şuan. Dualarınızı da esirgemeyin lütfen