Glsm98 Merhaba arkadaşlar.Gebelegimin altıncı haftasindayim.Karin ağrısı ve bel ağrım oluyor siz de de oluyor mu?
Tugbasahin07 Glsm98 kese genişledikçe kasık ağrısı yaşarsın canım. Bel ağrısı bendede var genelde akşamları çok hissediyorum yumruk gibi .
Anne18 Glsm98 normal kuzum bu haftalarda bende cok agrı cektım ama dikkate alma vucudun alışmaya calısıyor gebeliğe kuzum hayırlı olsun 🌿🤰🏼🥰