deryamehmet35 Ben hâlâ kızımı hissetmiyorum benim gibi olan varmı acaba burda herkes çok erkenden hissetmiş🤰
Mahbuss deryamehmet35 ben 18+5 te hissetmeye başladım ama karın yapısının kilonun etkisi var diyorlar 24 e kadar normalmiş Gidiklanma hissi oluyor ve mısır patlar gibi oluyor saniyelik bir iki kere başlarda sadece uzaninca hissedebiliyorsun 22.haftadayim daha öyle pek sert hareketleri yok hafif
Mom046 deryamehmet35 Ben 16 da hissettim kuzenim 22 de hiçbir sıkıntı yok yapıyla alakalı tamamen ilerleyen dönemlerde de cocugun karakterine göre sakin veya hareketli değişebiliyormuş Dr kağan kocatepenin bu konu hakkında videosu var göz atabilirsiniz 🌼
Diilekk19 deryamehmet35 19. Haftada bende telaşlanmıştım ve sürekli çikolata yiyordum en son eşim happy nonda bebeğin gelişimini okurken bebek geceleri ve en sessiz zamanlarda sakin zamanlarda hareket eder yazıyordu ve benim bebeğim geceleri hareket etti ilk ve ben bunu baya anlayamadım belki seninde geceleri hareket ediyor olabilir 😊
Bebislerimiz Hiccc takilma ben ilk 19 da pit diye hissettim sonra bidaha hissetmedim simdi 22 haftadayiz bigun cok net bigun az karin ic yapısı ile ilgili doktoruma sormuştum hatta 24 e kadar yolu var demişti hiiccc strese girme 🌺
deryamehmet35 Bebislerimiz bende her gittiğimde soruyorum doktora daha yeni yeni hissedersin diyor ama burda okuyorum 13 de bile hisseden varmış biz eşimle her gece göbeğime dokunuyoruz ama hiç hareket yok 😂 uslu olacak diyorum bende kizimiz
deryamehmet35 birtosbikannesi aynen canim kelebek gibi oluyor ama oda kizcem mi bilmiyorum 😂 bugün sağlık ocağına gidicem aşı için orda kalp sesini dinlerim artık
deryamehmet35 Mahbuss uzanıyorum cnm elime karnıma götürüyorum hiç bir şey yok 😂 anca daha demekki benim gibi hissetmeyenler var daha
Bebislerimiz deryamehmet35 bekle biraz daha annesi bende mesela hareket ediyor video cekicem pat duruyor anliyor mu ne 😂
deryamehmet35 Bebislerimiz inşallah canım benim daha önce iki kaybim var o yüzden sabırsızlanıyorum galiba
Diilekk19 deryamehmet35 genelde ben uyurken hareket ediyordu bebek uykum hafifleşti hamilelikten dolayı öle hissedebildim bende
Mrvalp9218 Ilk gebelikse normal tabiki hissetmemen benim ikinci gebelik 20 haftalik cok net hissediyorum ilk gebeligimde 22. haftadan sonra hissetmistim bugunlerde hayret ediyorum nsl hissetmemisim ilk gebelikte diye😀