mrveklc 13 hafta 4 günlük hamileyim 4 5 gündür ishal var serum aldigim halde devam ediyo böyle olan varmi
Goncikim mrveklc bende hamile kaldığımdan beri ishalim sürekli 🤦🏻♀️18 haftalık hamileyim ama corona visürü olduğunda da çık ishal oluyormuş test yaptır bir kere
Zehracik mrveklc Benimde çok uzun sürdü ama çok su içiyorum ondan oldu sanırım. Doktor normal değil doktora görün dedi ama gitmedim.
Kubra_23 mrveklc bende 30. Haftada ishal oldum . İki kaşık yoğurda biraz nişasta katıp yedim kesti hemen .
mrveklc Goncikim bunu bilmiyodum hastaneye gittigimde doktora söyledim bişey demedi şimdi tedirgin oldum
Goncikim mrveklc yani belki değildir ama eşimde bende corona olduk ikimizinde ishal bir türü geçmedi🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Etrafımızda virüs olanların çoğu ishal 🤦🏻♀️🤦🏻♀️Ama havalardan da olabilir
Goncikim mrveklc eşim hala corona eklem ağrıları var soğuk soğuk ter var,bende bişey yok sadece tat koku alamıyorum Ama benim ishalim devam ediyo 20 gündür falan
mrveklc Zehracik kendi doktorumada gorundum acile gittim serum taktilar doktor patates asidi gitmiş kola muz ye demişti
Zehracik mrveklc Aynen kola ile leblebi iyi gelir. Eğer başka bir sıkıntı yoksa bir yandanda ishal olmak iyi bir durum bagirsaklarinin çalıştığıni gösteriyor su kaybetmemeye çalış yeterli ben her lavabodan sonra en az 3 bardak su içiyorum.
mrveklc Goncikim inşallah biran once atlatirsiniz kaç haftalik hamilesiniz size ilaç verdilermi eşim işten gelince test yapmaya giderm olmazsa tedbir amaçli
Goncikim mrveklc evet canım oldu ağrı kesici içmeme rağmen çoğu zaman geçmedi ama hergün değil haftada bir yada iki kere oldu ama tam oldu 🤦🏻♀️
Yelizimmmm3447 mrveklc yok olmaz canım türk kahvesi 1 çay kaşığı limonla sulandır iç ben öyle yapıyorum kesiliyor