34 haftalık hamileyim, doğum hakkında bugün doktorumla konuştum. Hastanede yenidoğan yoğun bakımı olup olmadığını sordum. 35 haftadan önce olan doğumlar için yok yaptırmıyoruz doğumları sevk ediyoruz dedi. Bende bebeğin 36-37 dahi olsa hatta daha fazla da olsa solunum desteğine ihtiyacı olabileceğini o durumlarda ne yapıldığını sordum. Oksijen Ve küvez Var ancak solunum cihazı yok dedi. Her hastanede solunum cihazı bulmakta zor dedi. Kötüyü düşünmeyin şuan her şey yolunda zaten dedi. Ama insan her şeyi düşünmeden edemiyor, inşallah hiç ihtiyaç olmaz tabi sağlıkla gelsin yavrularımız, ancak böyle bir durumda ne yapayım? Yaşadığım şehirde bir devlet bir de özel hastane var ikisinde de yokmuş. Doğuranlar nasıl doğuruyor bekle diyor bir yanım, bir yanım memlekete mi gitsem ne yapsam bilemiyorum. ( Ama insanın kendi evinin rahatlığını bulması çok zor o yüzden pek istemiyorum) Sizler bu durumlarda neler yaptınız? Nasıl bir yol izlediniz acaba? Yardımcı olursanız sevinirim.